Logo kolportaz.pl
rzetelny kolportaż druków bezadresowych
kolportaz bezadresowy - zamówienie

 

*     JAK TO DZIAŁA?     *     CENNIK     *    KALKULATOR     *     FORMULARZ ZAMÓWIENIA KOLPORTAŻU    *


   Uwaga:  NIE ROZDAJEMY ULOTEK DO RĘKI NA ULICACH I W MARKETACH  

W związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi, informujemy, iż zlecenia na kolportaże przyjmujemy wyłącznie na miasta obsługiwane. Nie jesteśmy w stanie realizować dystrybucji w małych miejscowościach czy w całych gminach. Terminy dystrybucji staramy się optymalizować, w związku z tym nie zawsze będziemy w stanie dostosować się do dat podanych w zamówieniu.

Prosimy też o wykonywanie samodzielnej wyceny za pomocą kalkulatora lub cennika.

ZLECENIA WYBORCZE KOŃCZYMY PRZYJMOWAĆ Z DNIEM 18. MARCA

Dziękujemy za zrozumienie i wyrozumiałość.

 

Jak to działa?

 
Najważniejsze informacje dotyczące zlecenia kolportażu.
 
JAKI KOLPORTAŻ ZROBIMY?
  1. Kolportaż jaki realizuje nasza firma, to kolportaż do gospodarstw domowych w blokach, kamienicach i domach jedno i wielorodzinnych. Nie prowadzimy kolportażu do firm, sklepów i instytucji.
  2. Kolportaż w większych miastach odbywa się sektorami. Każde miasto mamy podzielone na sektory i do kolportażu możemy wybrać tylko niektóre sektory ale w całości i pamiętając o ilości minimalnej 5000 szt. Zamawiając kolportaż, ilość ulotek musi być większa lub równa ilości wynikającej z sumowania ilości podanych dla wybranych sektorów.
  3. W mniejszych miejscowościach, w których nie ma podziału na sektory, kolportaż prowadzimy w całej miejscowości. Jeśli miejscowość ma  mniej niż 300-350 punktów adresowych, to w niej kolportażu nie wykonamy. Za każdym razem wybierając miejscowości inne niż z listy miast obsługiwanych, trzeba skonsultować możliwość kolportażu.
  4. Jakiego kolportażu nie wykonamy: rozdawania na ulicach przechodniom, w marketach czy przed uczelniami, wkładania za wycieraczki samochodów, nie wykonujemy też kolportażu do firm i instytucji oraz wg klucza doręczeń (czyli kolportażu adresowego), ani kolportażu tylko na wybranych ulicach czy konkretnych blokach (czyli kolportażu selektywnego), nie wykonujemy również plakatowania ani na tablicach, ani na słupach, ani w klatkach schodowych.
  5. W zależności od specyfiki miasta, materiały reklamowe mogą w większej lub mniejszej części trafiać nie bezpośrednio do indywidualnych skrzynek a do koszyków na reklamy i to jest normalna praktyka.
 
WYCENA KOLPORTAŻU
  1. Cenę za kolportaż sprawdzisz w cenniku kolportażu. Tereny miejskie, to tereny miast ze strony miasta obsługiwane, a tereny pozamiejskie, to tereny przyległe do nich oraz miejscowości nie wymienione na tej liście. 
  2. Cennik jest dla druków o wadze do 50 gram. Jeżeli waga druku jest w granicach od 51 do 100 gram należy do ceny doliczyć 20%. Dla druków powyżej 100 g wycena jest indywidualna.
  3. Możesz samodzielnie wykonać wycenę korzystając z kalkulatora kolportażu.
  4. W przypadku pytań lub wątpliwości zadaj pytanie wysyłając maila na adres info@kolportaz.pl. Na ogół nie wykonujemy wycen przez telefon.
ZLECENIE KOLPORTAŻU
  1. Zamówienie należy składać przy pomocy formularza zamówienia kolportażu.
  2. Po otrzymaniu zamówienia wysyłamy na podany w nim adres e-mail potwierdzenie ceny. W przypadku nowych klientów wysyłamy fakturę proforma.
  3. W przypadku nowych klientów przy pierwszych trzech zleceniach wymagamy dokonania przedpłaty w wysokości 100% wartości zlecenia. Służy to uwiarygodnieniu kontrahenta, dzięki czemu w przyszłości wystarczy zamówienie wysłane przez formularz i nie będzie konieczna przedpłata.
  4. Zlecenia kolportażu wykonujemy na bieżąco, jednakże na przygotowanie dystrybucji potrzebujemy około 3-4 dni robocze i trzeba to uwzględnić planując akcję kolportażu.
REALIZACJA ZLECENIA KOLPORTAŻU
  1. Po przyjęciu zlecenia w określonym w zamówieniu miejscu i terminie odwiedzi Państwa nasz koordynator z danego regionu.
  2. Podczas spotkania z koordynatorem ustala się szczegóły zlecenia:
    a) odbiór druków bezadresowych - koordynator odbiera druki,
    b) ustalenie sektorów kolportażu - koordynator przedstawi plan miasta z podziałem na sektory i z nim należy ustalić, w których sektorach odbędzie się kolportaż, chyba, ze wcześniej był zamówiony plan kolportażu,
    c) kontrola skuteczności kolportażu - koordynator określi czas w jakim będzie realizował kolportaż i kiedy go zakończy, umówi się na kontrolę. Zachęcamy naszych klientów do czynnego udziału w przeprowadzanych kontrolach.
  3. Koordynator przekazuje druki kolporterom do rozniesienia.
  4. Kolporterzy dostarczają ulotki do mieszkańców na wybranym terenie. Ulotki, w miarę możliwości trafiają do euroskrzynek lub specjalnie przystosowanych na reklamy i gazetki koszyków, zwłaszcza tam, gdzie niemożna dostać się do klatki schodowej lub są administracyjne zakazy. W domach jednorodzinnych ulotki i gazetki reklamowe wkładane są w ogrodzenie w pobliżu bramki wejściowej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami nie możemy korzystać z prywatnych skrzynek oddawczych.

KONTROLA KOLPORTAŻU

  1. Po zakończonym kolportażu odbywa się kontrola jakości przeprowadzonego kolportażu, w której może - a nawet powinien - uczestniczyć przedstawiciel Zleceniodawcy. Tylko wspólna kontrola może być podstawą do ewentualnej reklamacji.
  2. Kontrola odbywa się na zasadzie wizji lokalnej szczegółowo opisana w ogólnych warunkach współpracy.
  3. W przypadku stwierdzenia zmniejszonej skuteczności obniżamy wynagrodzenie za kolportaż w danej miejscowości  o 1% za każdy 1% mniejszej skuteczności poniżej 90%.
  4. Po przeprowadzonej kontroli klient otrzymuje raport z kontroli i zostaje wystawiona faktura VAT.

Składając zamówienie akceptujesz ogólne warunki współpracy.

 

Wybory
Zamówienie
Cennik kolportażu
Jak to działa?
Współpraca
Strona wykorzystuje cookie w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszej oferty do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci urządzenia zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.